dissabte, 18 de juny del 2011

JA TENIM ALCALDE

ESTANIS FORS


Ja han passat alguns dies de les eleccions i també de la presa de possessió del nou alcalde d'Arenys de Mar
Vull explicar que com a veí d'aquesta Vilà, a la qual em sento molt a gust, perquè estic en ella des que vaig néixer, em va saber molt malament, a mi particularment, que no hi hagués ningú de cap partit dels que es presentaven, en les eleccions del passat dia 22, no arribés a cap acord amb el partit més votat.
Doncs vaig veure les votacions en persona i com va ser la meva sorpresa que ningú votés per ningú, només a si mateixos, i d'aquesta forma salis el partit més votat, penso que això no és la realitat del que prometeren cada un dels 7 partits de els que es presentaven, que tots ho feia pel bé del poble, (diguem pel bé d'ells mateixos, com ja vaig dir al meu comentari d'abans de les eleccions) Doncs jo crec que la majoria dels regidors que el poble amb els seus vots, van atorgar la seva confiança perquè els governeu el bé dels ciutadans, estaran una mica defraudats.
Ells nostres representants segur que a canvi d'alguna cartera canviaran els seus  pensaments i no seran els mateixos que el dia del nomenament de l'alcalde, em va preguntar a mi mateix i no demanant que haurien votar a CiU si no combreguen amb les seves idees, però si més no per votar-te a ells mateixos, que és el mateix que s'abstinguessin doncs cap tindria la majoria per governar, almenys donar-li el vot de confiança, ja que ha estat el partit més votat, i si després algunes de les qüestions que es vagin trobant quan estiguin en l'Ajuntament donin el seu parer o suport a les qüestions més importants per al poble.

Amb tot això que he vist, em reafirmo que només van pels seus interessos, entrar a la casa del desig però no la de treballar pel bé dels ciutadans, em sap greu perquè crec que ha tots els ciutadans d'aquest municipi ens hagués agradat que almenys haguessin trobat alguna cosa en comú que poguessin fer més pel bé de tots i intenta arribà una mica més les seves postures, diguem ideals, interessos o deures dels partits als quals pertanyen.
Així d'aquesta manera, poden tenir el nou alcalde als seus capricis i quan els plagui, fem el més fàcil que és canviar per un de nou d'aquesta manera tots contents
Ah se m'oblidava, escric això sense prendre part interessada, ja que no ha estat el partit guanyador el que jo he votat, però si ha guanyat ajudem-lo, que crec que si estiguéssim més units tots diguem partits i ciutadans aconseguiríem moltes més coses, de les que són tan necessàries per a la comunitat del nostre poble
Visca Arenys de Mar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada